środa, 5 kwietnia 2017

32. Evelyn Insam + PLASTRON

Cześć! Mija kolejny tydzień bez zmagań skoczków narciarskich. Po wspaniałym sezonie świętujemy, ale i wyciągamy wnioski. Dla kadry A miniony sezon był niewiarygodny i obfitował w wiele wspaniałych sukcesów. Nie ma co ukrywać, sukcesy Kamila Stocha czy Macieja Kota odwróciły naszą uwagę od złej sytuacji w kadrze B. Jej trener Robert Mateja został zwolniony ze swojej funkcji, którą teraz będzie pełnić Czech Radek Żidek.
Kilka dni temu trener kadry A, Stefan Horngacher ogłosił jej skład na nowy sezon. Niespodzianką jest nieobecność w niej Jana Ziobry. Natomiast w kadrze zaprezentują się Jakub Wolny i Krzysztof Miętus.

Czas przejść do autografu i nie tylko ;)))
Gdy napiszę list do skoczka, codziennie sprawdzam moją skrzynkę pocztową, czy aby na pewno nie pojawił się w niej list zaadresowany do mnie. W końcu stało się to we wtorek. Dostałam dość grubą kopertę, w której znalazłam: cztery autografy, w tym dwa z dedykacją oraz coś czego się nie spodziewałam: plastron! Dostałam go po raz pierwszy i bardzo się z tego cieszę, ponieważ jest na nim również dedykacja.
A plastron i autografy wyjątkowe bo od jednej z moich ulubionych skoczkiń - Evelyn Insam.
Evelyn to włoska skoczkini narciarska, starsza siostra Alexa Insama. Włoszka podczas pierwszego w historii konkursu indywidualnego Pucharu Świata w Lillehammer w 2011 roku zajęła 6. miejsce skacząc 93m i 87m. Na Mistrzostwach Świata Juniorów w 2013 roku w Libercu zdobyła srebrny medal. 5 stycznia 2013 roku w Schonach po raz pierwszy stanęła na podium podczas konkursu indywidualnego, zajmując drugie miejsce. Na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2014 w Sochi, podczas pierwszego, historycznego konkursu olimpijskiego dla kobiet w skokach narciarskich zajęła wysokie 5. miejsce.




 
(Ponieważ otrzymałam drugi taki sam autograf jeden z nich trafia na wymianę -----> WYMIANA)
 
Do zobaczenia już wkrótce! ;)))

6 komentarzy:

  1. Zmiany w kadrze są mega dziwne, a zwolnienie Matei jest zapewne dobrą decyzją ;) Bardzo lubię Evelyn, grauluję plastronu :) Zapraszam na nowy post:https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/12-stefan-kraft.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Dodałem do ulbionych czekam na rewanż:)
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/04/262-per-mertesacker.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje plastronu! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/04/moim-autorytetem-jest-noriaki-kasai.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Fantastyczna zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje !
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie http://skok2001.blogspot.com/2017/04/spoznione-podsumowanie-sezonu-20162017.html

    OdpowiedzUsuń