sobota, 25 lutego 2017

Mistrzostwa Świata w Lahti 2017

Witam Was w ten piękny dzień! Od dzisiaj na moim blogu będą pojawiać się nie tylko posty z autografami skoczków narciarskich, ale także posty dotyczące konkursów Pucharu Świata czy jak dzisiaj Mistrzostw Świata.


Konkurs Indywidualny na normalnej skoczni
 
Do dzisiejszego konkursu można odliczać już minuty, a nawet sekundy. Przed chwilą zakończyła się seria próbna, którą wygrał Andreas Wellinger. A oto jej pierwsza 10.:
 
1. Andreas WELLINGER   98.5 M
2. Maciej KOT   97.0 M
3. Peter PREVC   96.5 M
4. Kamil STOCH   98.0 M
5. Stefan KRAFT   96.0 M
6. Manuel FETTNER   95.0 M
7. Markus EISENBICHLER   94.5 M
8. Dawid KUBACKI   95.0 M
9. Johann Andre FORFANG   97.0 M
10. Robert JOHANSSON   93.5 M
 
Skoro właśnie rozpoczęto konkurs Mistrzostw Świata na normalnej skoczni, wypadałoby przedstawić jej parametry:
Skocznia normalna Salpausselkä w Lahti
 
Punkt konstrukcyjny: 90m
Wielkość skoczni (HS): 100m
Rekord skoczni: Kamil Stoch - 103.5m (24 lutego 2017)


                    
 
Miejmy nadzieję, że przedstawiona powyżej skocznia przyniesie naszym skoczkom jak najlepsze rezultaty. Polacy są oczywiście w gronie faworytów na tegorocznych Mistrzostwach. A na nich nie zabraknie niespodzianek, ponieważ zawodnicy (i to nie tylko w skokach narciarskich) przybyli do Lahti z bardzo odległych krajów, które niekoniecznie kojarzone są ze śniegiem. Myślę, że wiele osób widziało np. Wenezuelczyka Adriana Solano ;)
 
Ja już uciekam trzymać kciuki za wszystkich polskich skoczków. Mam nadzieję, że ze wsparciem polskich kibiców przed telewizorami i tych w Lahti, nasi wspaniali skoczkowie zdobędą jak najwięcej medali ;)
 
Do zobaczenia ;)


1 komentarz:

  1. To był jeden z piękniejszych dni mojego życia, jestem taka szczęśliwa :) Spodobał mi się twój blog, zapraszam do mnie: http://autografyzuzy.blogspot.com/, dodałam do ulub ;)

    OdpowiedzUsuń